Ingen bra dag att försova sig!

Nu e de lunch, men jag åt frukost för en timmesen, så jag e inte såååå hungrig..... Vaknade av att André ringde mig (för 40:e gången) Kl kvart över 9 imorse..... Skulle åkt kl 7.30! Oooops! Behövde nog sova ut! =)
När jag kollade på mobilen, så hade jag missade samtal från 5 olika personer på jobbet... Va lite smågrejer (!!!) som inte riktigt funkade när jag inte va där.... Folk fick improvisera, men allt löste sig till slut! =)
Gick upp och åt frukost kvart i 11! Sen drack jag kaffe, så jag blev asmätt! Ska nog jobba på lunchen och käka senare, eller så går jag ut och går nu, och käkar lite när jag kommer tillbaka! Då kanske jag har blivit lite hungrig!

Igår grillade vi vid sjön! Jättemysigt! Grillade kyckling å champisar som jag skrev igår..... Och så hade vi inte med oss ngt godis heller, så jag åt ganska nyttigt igår...... =)

Idag ska jag och Malin städa lagret på Aspen. Vi kommer inte hinna göra det i helgen , så vi passar på att göra det idag.... Gött å ha det gjort! Hon kommer halv 5, så käkar vi middag, sen städar vi.

Malin ska ha Kalas på söndag (hon OCH mormor) och jag måste ju köpa en present! På väg hem från jobbet igår, stannade jag på Mejeriet i Hyssna. De har grymt fina klänningar där! Hittade ingen till Malin, för de snygga klänningarna de hade va där på "prov" (provkollektioner) så alla klänningar va i storlek S, och va ganska små. Hittade dock en klänning som va grymt fin, men den tog jag själv! =)

Nu e klockan 7 minuter över 16, och Malin kommer snart! Då ska vi äta litegrann, och sen e de städning som gäller. VÄLDIGT osugen, men de måste ju göras! Skulle allra helst bara åkt å shoppat och/eller fikat... Med Malin då ev. Kanske jag skulle hitta present till henne också! =) Men men. Jobbet först som jag brukar säga! haha!



-babby


Larsa fixar fiskespö!


Larsa andré och Dojan har fixat elden....


Sen kom Martin, och såg munter ut när han eldade pinne.....


Här är min nya fina klänning! Hoppas det händer nåt kul på midsommar så jag kan använda den....=) Ps. notera de vita tubsockarna......


Passar på att göra lite reklam för våra "nya" kepsar....
Dessa sitter jag och packar och skickar ut till de kunder som vill vara med och tävla i våran bytbensin- tävling!


Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

jaha... här tar man sig själv i första hand! storasyster för visst nöja sig utan födelsedagspresent

2009-06-18 @ 14:41:56
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

A, asså förlåt, men jag ville verkligen ha den....... Du kan få låna nån gång om du vill....?? hihi! Ska nog hitta en fin present till dig me, men du kanske inte får den förrän måndag, då du fyller.....

2009-06-18 @ 16:17:18
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0