Hagel i Juni.........?

De haglar ta mig fan! Å de e midsommar om bara några dagar! De e helt sjukt.. Blir nästan lite rädd.....

Nu e klockan strax 15.00 och jag har egentligen fika nu... Men för de första så hinner jag inte ta fika, och för det andra så känns det onödigt.. Vill varken ha kaffe eller nåt å äta, för jag e asmätt från sommarlunchen vi fick från jobbet.... Rostbiff, Potatissallad, pastasallad, kycklinglår, kall sås, vitt bröd..... MMMMMMM va gott de va! Å sen jordgubbstårta till efterätt!! Åt väl lite för mkt som vanligt, men ska ju iaf till gymmet sen, så de känns inte så förjävligt...
Däremot känns det fortfarande förjävligt att min handled antagligen e paj.... Ringde sjukhuset och bokade en tid med min läkare nästa torsdag kl 9.30.... Mkt spännande att se vad han har att säga......

Nu ska jag jobba lite, och så ska jag gå ut i produktion och hälsa på min älskling! =)

-babby


Syns kanske inte så tydligt, men det haglar faktiskt!!!


Även här: Hagel och spöregn!!!

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

2009-06-16 @ 15:58:31
Postat av: Hånny

Här e de strålande sol!

2009-06-16 @ 15:59:16
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Mm... Suck. Svårt att tro att det är midsommar på fredag. Mitten på juni och höstväder. Men än lever hoppet för lite sol i sommar! :)

2009-06-17 @ 11:36:58
Postat av: Babby

De e jättekonstigt..... Jajamen! Efter midsommar kommer den riktigt sommarvärmen igång! (Hoppas jag iaf)! Huvudsaken är att det är fint väder v. 29, 31 och 32! =)

2009-06-17 @ 14:05:30
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0