Grill, gym och Haga Bullen.......

Idag ska vi grilla kyckling vid sjön i Skene! Lääängtar!! Har marinerat kycklingfiléer, och köpt chaminjoner som vi ska grilla! De blir ett helt gäng! Jag, André, Larsa, Dojan (tror jag), och några fler som jag inte vet vilka de e .... Ska vara där vid 6 ca.!
Päivis dotter, Pernilla är här och hjälper mig på jobbet idag. Hon sitter vid Martins kontor och stansar adresser, så vi kan få skickat ut de jävla kepsarna nån gång!! Förstår inte hur de/vi tänkte när vi bestämde att jag skulle ha hand om denna kampanjen. No chans in hell att jag skulle hunnit med detta ensam!

Igår tränade jag på gymmet IGEN! =) 2 dagar i rad! Såååååå himla skönt att komma igång! Ska fortsätta såhär.. Har jag inget speciellt planerat efter jobbet så blir de å åka te gymmet! Upptäckte "flowin"- mattan igår me! GRYMT bra!!! Googla skiten om ni inte vet va de e... Cyklade först 20 minuter, sen va jag på flowin-mattan i typ 40 minuter, sen cyklade jag lite till å sen va de lite streching... Rikting skönt! Sen stannade jag på MM för å köpa bananer, och kom ut där ifrån 600 spänn fattigare, och 2 knökfulla kassar med mat rikare... Va på schoppinghumör serni... =)

Igår va de, som jag skrev igår, sommarlunch på jobbet! Glömde helt av att nämna vart vi beställt den GIDA maten av! Vi hade nämligen köpt den på Haga Bullen i Landvetter! Jag vill egentligen bara berömma Haga Bullen för JÄTTEGOD mat, och JÄTTEGOD tårta! Kan verkligen rekomendera andra att beställa fest-mat etc därifrån! Blev dessutom massor med mat över, så det gjorde inte så mkt att jag glömde min lunch idag igen.....................

Nu ska jag kolla hur de går för Pernilla, sen ska jag slutföra ett special project som jag hjälpt Claes med!

Läängtar till frullen!

-babby


Va bara tvungen att lägga upp denna bilden på min älskling! =) Tagen tidigt i våras!

Lämna kommentar här!
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

2009-06-17 @ 16:51:28
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0