Bra början på dagen!

Tjopp! Nu e klockan halv 9, och jag har precis druckit upp mitt kaffe!!

Idag
Imorse åkte jag med André (Åkte hemifrån kl 6....) Så jag va på jobbet runt kvart i 7! Bytte om, och förberedde mig för att ge mig ut på ett motionspass! Planen va att gå till Hindåsgården, springa 2,5 Km och gå tillbaka. Började gå i raskt tempo, med Volbeat på hög volym i Ipoden, och kom på den smarta idén att gena genom skogen för att komma till Hindåsgården....... Hamnade lite fel, och kom till slut ut vid rotundan, och fick alltså gå över ett kalhygge för att gå på elljusspåret till slut. Väl där sprang jag runt hela varvet, och började nästan gensat känna av smärtan i mitt högra knä....... Som vanligt.... Struntade i det (eftersom jag kände på mig att jag skulle komma sent till jobbet om jag gick), fortsatte springa, och fortsatte även springa efter jag "gått i mål" och sprang nästan hela vägen tillbaka till jobbet....... Med undantag för branta uppförsbackar och vägkorsningar..... Va tillbaka på jobbet 2 minuter i 8 ungefär.. helt slut och KNALLröd i ansiktet.... Slängde mig in i duschen (m kallt vatten), kom ut ren å utmattad kl 08.09. Helt ok ändå! Hämtade kaffe, och satte mig vid datorn... Först nu börjar jag återfå min normala färg i ansiktet....


Fortfarande lite röd i fejan efter löpningen!

Efter jobbet åker vi till Allum och lämnar in min mobil på lagning, då högtalaren i telefonen e paj, och alla jag pratar med låter mekaniska.... Sen ska vi till Terräng i gbg och köpa riktigt kängor till mig som jag kan ha när vi e ute och campar! =) Ska för övrigt åka till Hunneberg med Amrtin och Cathrin helgen V.28! Då ska jag ha kängorna... =) Ska bli trevligt!!!! Nu ska jag fortsätta jobba!

Igår
Igår åkte jag från jobbet 20 i 5, och stannade till hos Andrés föräldrar, där även André va. Skulle bara säga hej och sen åka, men då hade Maivor gjort mat till oss! Stannade och åt spaghetti ocg köttfärs, och sedan åkte vi hem, bytte om och åkte till gymmet! Va klara där strax efter 8. JÄTTEskönt! Svettades som en gris bara för de va så varmt. De e gött tycker jag.. =) A, sen åkte vi upp till sjön och badade en snabbis, sen hem och duscha och kolla på U21 finalen! Missade lite i början, men gjorde inte så mkt.... Åt en rågmacka med lax, rtäkröra och alfa-alfa groddaR! MMMMM! Jag somnade i soffan kvart över 9.... helt slut! Gick och la mig vid 10 tror jag... Tror jag behövde sova... har kommit i säng sent ganska många dagar i rad nu det sista....


Min goda macka framför Matchen!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0