Uppdatering

Igår efter jobbet plockade jag och André MASSA blåbär! 2 stor burkar! mamma fick litegrann, och Andrés föräldrar fick en hel burkk! Andrés mamma älskar blåbär, men i Skene finns nästan INGA alls! Jättekonstigt.... Iaf. Stannade och lämnade blåbären, sen åkte vi hem och lagade köttfärs och macaroner. Gott! Va inte hungrig, eftersom jag åt en standard kebab på lunch (kebabrulle, fast i pita istället för i rulle). Mår fan dåligt hela dagen sen om jag äter ngt sånt till lunch.. usch, aldrig mer! Ska fan ta en sallad även om jag e jätteosugen!

efter middagen åkte vi till gymmet, och hann bara gymma i 45 minuter innand e stängde. Åkte hem, duschade, surfade lite och gick å la oss!

Imorse gick jag upp 06.00 och gymmade mellan 06.30 och 07.20! Sen skynda till jobbet för att hinna till 08.00! Nu sitter jag här och är hungrig! Typ 5 minuter till frukost! mmmmm!


Igår regnade det en stund så att larmen gick på bilarna utanför! Här tittar Ola fram....


Blåbärsplockning!

-babby


Lämna kommentar här!
Postat av: Kadri

VILL DU BLI VECKANS BLOGG ? ANMÄL DIG NU !

2009-07-08 @ 16:40:58
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0