Sista dagen innan semester!!!!!!!!

SOM jag har längtat till semester såååå länge!! OCh nu e den äntligen här!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt! Minns när de va typ 12-13 veckor kvar tills vi skulle ut å segla, å nu e de 2 dagar!!! WOHOOOW!

Igår blev de gym på eftermiddagen också! Sen åkte jag direkt till Malin/mamm och fick massage av Malin! SKÖÖÖNT! Har träninsgsverk i hela ryggen idag, men dock fortfarande lite ont där jag hade ont innan.. Inte lika mkt kanske å andra sidan! =)

Idag slutar jag halv 3! Skulle egentligen åkt ut och campat på hunneberg med Cathrin och Martin idag till imrogon, men tror inte de blir av.... Pga regnet!! Aja, får la ta de en annan gång! Ska nog hem till dom idag iaf tror jag å käka eller nåt! Imorgon blir det iaf till å packa inför seglingen hela dagen! Ska nog lägga mig ganska tidigt på lördag, för vi ska vara på marsstrand runt 12 på söndagen.... Å VA JAG LÄNGTAR!! Hoppas vi får vädret med oss också.. Ser ju inte så lovande ut just nu... =)

25 minuter till frulle! later!

-babby


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0