Shoppat loss på systemet!

Åkte till systemet i Bollebygd direkt efter jobbet och köpte mig 3 lådor vitt vin, 2 flak päroncider, en vodka och en tequila rose!! LAddat ordentligt inför seglarveckan nästa vecka! =) Ska ha med mig allt utan ett flak cider.. 
Kom hem och lagade mat, Kyckling och bacon- burgare! Gott! Gjorde en till mig med: kyckling, bacon, sallad, tomat, gurka och avokado på! JÄTTEgott! =) 
Nu ska lag lägga upp den sista gardinen (som jag såklart skjutit upp i det längsta), sen ska jag måla naglarna, packa inför imorgon (gym på morgonen) och sen sova! Gött med en slapp kväll... 
Känns konstigt att inte ha träffat Malin på en HEL dag.... Bara tvungen att tillägga.. =)


Laddat upp ordentligt!


Middag! Andrés gooooda burgare med kyckling å bacon!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Snnaaaart får vi vara tillsammans (och t.o.m. sova tillsammans!!!) i en hel vecka! =)

2009-07-09 @ 09:04:07
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

YIPPIE!!!! =)=)

2009-07-09 @ 09:08:31
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0