Lill- lördag då ja!

Tjabbalabba!

Hände väl inte sådär görmycke igår, men är värt att skriva om iaf...:

Igår
Åkte kl 16.30 in till stan, till Terräng och provade ut och köpte ett par rejäla kängor! Likadana som de André har! Kostade 1300 spänn.... Kommer dock att hälla läääänge länge, så jag e nöjd!
Sedan fortsatte vi till Allum, där jag skulle lämna in min mobil på lagning! Till min förvåning blev jag erbjuden en valfri mobil gratis, eftersom det nu var tredje gången jag lämnade in den på lagning! Valde en W595 (se bild nedan)! Jättefin!
Sedan käkade vi tacobuffe inne på allum, och sedan släpade jag med mig André in på lindex (där jag hade ett presentkort på 600 kr!) Och provade halva affären! Slutade med att jag köpte ett linne, en klänning, ett skärp och ett par örhängen! Bilder finns nedan...
Sedan bar det av hemmåt! Väl hemma gick André ut å sprang, och jag städade i lägenheten, som såg ut som ett bombnedslag.... Vi bestämde att jag skulle komma upp till sjön och möta André kl kvart över 9, ta ett dopp, och sen åka hem... Och så blev det! Jätteskönt i vattnet! Va nog 23 grader tror jag. Fick inte ens en chock när jag hoppade i!

När vi kom hem duschade vi å sen fortsatte jag städa och plocka, och strök lite kläder etc. Sen blev det sängen kl halv 12!

Idag
Sov inte så bra inatt för jag låg och oroade mig för att jag inte skulle vakna av alarmet på min nya mobil.... tänkte att jag kanske gjort ngt fel, eller satt för låg volym eller så.... Så låg mest och vred mig från det att andré gick upp vid 6.... men men! På jobbet idag har jag gått igenom lite grejer med Sofia som ska sköta en del av mitt jobb under semestern, och så har jag grejjat med lite andra saker med ola etc. ointressant egentligen men ändå! Nu ska jag upp och äta en laxmacka och en mealbar och sen gå ut och gå! kanske blir det bklåbärsplockning idag me...? =)


1. Snyggt med kängor till klänning....
2. Handlat på allum


Nya mobilen!!!



Mina fynd från Lindex!


Sofia blir upplärd! =)


plockade blåbär på luncen som jag och Sofia åt på 3- fikat!
(Ola i bakgrunden me.....)

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Varfaaan e mobilen!?

2009-07-01 @ 13:13:46
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

Sådär ja! Lagt upp bild nu!!!!!!!!!!!

2009-07-01 @ 16:06:33
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Hånny

schnyyggg=)

2009-07-01 @ 16:15:03
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: ia angelina

sofia.. sofia vem? känner igen henne som fan!

2009-07-06 @ 19:06:22
URL: http://iaellerangelina.blogg.se/
Postat av: Babby

Sofia Altås! Hon va på våran fest, Margrets (på aspen)dotter! Eeee... A, vad mer ska man säga....=) Hon hade keps och I "hjärta" Shanghai tischa på sig på festen eller så...

2009-07-07 @ 08:20:38
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0