Imorgon drar vi!!!!!!

Helgen har so far varit lugn! Igår åkte vi till Borås efter jobbet och grillade hos Martin och Cathrin. JÄTEJÄTTEgod mat!! De va grillad kyckling och jättegod potatis som Martin och Cathrin gjorde, sallad, brunsås och en slags gratäng med Squash, mozarella och parmesan! Sen rabarberpaj m. vaniljsås! Satt å pratade och hade görkul, sen köde vi lite guitar hero som pricken över i! Sen va vi trötta, och klockan var runt 1 när vi gick å la oss tror jag...

Idag åkte vi från Borås vid halv ett. Jag började packa inför morgondagen, och sen åkte vi ut med båten och fiskade! Fick 5 aborrar som Maivor fick... Sen åkte vi hem, va hemma kl 21.00. Käkade middag: kyckling och sallad, och nu kollar vi på en film på canal +.... Sådär ja! De va min helg hittills!

Kommer antagligen inte skriva ngt på en vecka nu! Antar att vi inte kommer ha tillgång till internet på båten... Men man vet aldrig! 

Här kommer lite bilder....


Martin och Cathrin i deras fina kök!!


Utsikt från deras Balkong


Martin Jag å André. GLADA.


Packar!! Blev en GANSKA full väska!


På Borredsjön i våran lilla båt...


Våran lilla brygga


Älsklingen fixar motorn


Fint!



På återseende!

-babby


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0