Hemmasydd klänning!

Igår slängde jag ihop en klänning på känn! Blev ganska bra, men ska bl.a. sätta fast Nitar någonstans, typ ryggen, och så ska jag finslipa lite.... Ännu en "liten svart" Har massa tyg över så de får nog bli ngn mer.

Hittade inte min pärm med mönster, så jag fick helt enkelt mäta på mig själv och klippa å prova massa. Hade egentligen tänkt att (för en gångs skull) Sy helt efter mönster... Men nej nej...! =) Gör de nästa gång.. Får hämta pärmen hos mamma idag!

(Blev lite inspirerad av den klänningen jag bloggade om igår från Nelly... Blev extremt sugen på att sy en klänning som visar lite rygg!)

Bilder


Framifrån


Bakifrån!

Vad tycks??

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0