Börjar närma sig slutet på arbetsdagen....

På lunchen kom mamma ner till jobbet med Will (hon passar honom idag, eftersom Malin inte vill att han ska sitta i bilen när hon e på gymmet). Vi gick ut och gick! Jag va inte hungrig så jag åt ignet inann, utan tänkte ta en mealbar när jag kom tillbaka... Vi gick, och va smarta nog att ta med oss 2 st muggar att plocka blåbär i! Plockade hela muggarna fulla, och jag hann t.o.m äta dom innan det va dags att jobba igen!

Kom ner från 3- fikat nu. Käkade mealbaren på rasten, coh ett glas vatten. Va ganska hungrig nu kännde jag..... Men nu behöver jag inte käka förrän Malin kommer hem! Kanske kan åka till Allum, strosa lite, handla ngt gott till matn och sen åka in! Fick just reda på att Sofia ska in till stan runt halv 8- 8, så vi kan åka med henne in!!!!! YIPPIEE!!!!! GötT! Ingen stress, och ingen behöver vaar nykter! =)

Nu e de 50 minuter kvar, sen e re SLUT på denna arbetsveckan! ! SKÖNT!! Har verkligen inte kännt för å jobba en sekund på hela veckan! Vill bara ha semester.. Men nästa vecka är slutrycket, sen åker vi ut och seglaR! WOHOW!!

Bye!!


1. Wille vilar
2. Mamma går


-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0