090727 Regn regn...

Har regnat konstant hela dagen idag.... =( Men de har faktiskt inte gjort såååå mkt... Jag och André har vart ute och grejat massor idag iaf! Va uppe kl 10 imorse, för vi skulle hinna med lite grejer innan vi åkte till Liseberg (som vi hade planerat in), men när jag ringde Malin (som också skulle till Liseberg) så bestämdes att vi inte går idag pga ren, utan gör de på onsdag istället... Så de e prel. bokat! 
Nu sitter jag i soffan och bloggar lite, kollar mail, och gör ett alsband faktiskt! Köpte lite länkar idag, och va nyfiken på å testa å se om det skulle bli fint, och tror faktiskt att jag lyckats någorlunda! =) 

I förrgår va vi hos Fredrik och grillade, badade och bastade och ljög för varandra. JÄTTEtrevligt! Sov där till igår. 

Vaknade på morgonen igår av att malin sms:a att hon ville bli hämtad hos Jessica i Mölnlycke. Jag somnade om 1 timma och åkte kl 11.00 och hämtade henne (i hennes bil...) Va tillbaka hos Fredrik kl 12, väckte han och André, och åkte hem till mamma å käka frulle och plockade massa blåbär! Sen åkte vi hem. Käkade hemmagjorda hamburgade på pannbiff och backon mm. och sen deckade vi båda i soffan. Sov i 2-3 timmar!! Oooops.... Hade planerat att Fredrik skulle komma till Skene, å antingen grilla eller åka till borås å kära goart eler bowla eller nåt. Men vi båda va helt döda när vi vaknade, så de blev en hemmakväll med film och te istället! 

Nu ska jag fortsätta med mitt halsband!


Denna pajen bakade jag och tog med till grillningen i förrgär. GOD!  Rabarber och hallon...


(går inte att vända bilden...) Klippte av ett par jeans som legat och skräpat i garderoben... NU kommer jag absolut att använda dom! GILLAR!


(går inte heller att vända) Fredrik lagar mat!


malin va där å drack lite vin innan Ann-sofi körde henne till GBG


Gillade maten!! =)


Blåbär från igår


Hemmagjord burgare m. panbiff, bacon, avokado, ketchup, sallad, tomat, gurka och räkröra! GOOOOD!

-babby



Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0