090722

Ändrade planerna lite igår... Eller a, rätt ut sagt struntade jag i träningen! Har fortfarande ont i halsen, och känner mig förskyld, så de e kanske bästa att vänta.. Dessutom fick jag såt extremt sug att sy en klänning! Åkte direkt till Skroten efter jobbet jag köpte 3 meter tyg och en dragkedja (som jag inte använde...) Letade efter en längre dragkedja, men de hade inte de på skroten så jag åkte till ett annat ställa ganska nära, men de hade det inte heller. Köpte däremot påstrykbara nitar och ett band (typ smalt rep, som jag tänkte ha till ngn rygg- kreation- variant..) På det stället sa dom att Husqvarna- affären i Kinna hade massa dragkedjor! Jag åkte dit, och upptäckte att de hade semesterastängt... Men i affären brevid, en Atelje, hade dom påstrykbara små stenar som hon i kassan lurade på mig, så dom får jag la också använda då! =)

Åkte iaf hem efter det och kollade på ett avsnitt Sex and the City och käkade yoghurt med bär och frukt, och sen lagade jag pannbiffar! MMMMM va gott! Åt dock bara 2 st (Provsmakade) så jag av ganska hungrig när jag gick å la mig! Efter maten började jag sy klänningen.... Började vid ca 20.00 och va inte klar förrän ca 23.30.... Pjuh! Men man kan ju inte slyta mitt i! Sen fick jag städa iordning efetr mig och diska mm, så att det skulle vara rent och fint tills älsklingen kom hem.

Efter dusch och städ kom jag slutligen i säng kl 00.00! Älsklingen kom hem runt halv 1 tror jag (sov), och kröp ner brevid mig! Låg och småhostade hela natten, så han e nog ganska trött på mig nu, men efter jobbet idag blir det Fajitas för hela slanten! Hoppas han blir glad!

Måste jobba nu, och om en timma (EN HEL TIMMA!?!?!) e de frukostdags! Måste hålla mig i arbete tills dess så jag inte tänker på hur hungrig jag e! =)

-babby


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0