YOU'RE THE SHOE THAT I BELIEVE IN

Från F21. $29.80. GE MIG!

Verkar som att jag inte får med mig ngt F21- paket i Phils resväska... =( Beställer jag nu så kommer det knappt hinna komma fram till honom.. Och änu mindre kommer han hinna åka till ett postkontor och skicka det till Sverige... Så SYND!!

Men nu råkar det vara så att jag hittat ett par till skor (minst) på F21.. Se de ovan t.ex. Helt fantastiska! Nu ska jag fortsätta dregla över nyinkomet på deras hemsida!

 

 


Lämna kommentar här!
Postat av: Anonym

dom där skorna finns på bianco just nu, eller inte just dom men väldigt lika skor på rean, 600 kr :) finns i borde brunt o svart, SKITSNYGGA

2009-12-16 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0