THAT WAS WHEN I RULED THE WORLD



I brist på outfitbilder etc. så bjuder jag här på en egenkomponerad måltid bestående av kyckling, ugnsgrillade rotfrukter och potatis med stekta kantareller. Till det bjuds det underbart gott Amarone- vin. SUPERB lördagsmiddag och jag får säga mitt!!

Min uppdatering har senaste veckan vart USEL. På riktigt. Har lovat mig själv att INTE be om ursäkt för att jag uppdaterat dåligt, men jag känner verkligen ånger.. Så FÖRLÅT! Ska bättra mig!


Här kommer en liten bortförklaring för att bättra mitt samvete: Jag ska operera min handled på onsdag, och har EXTREMT mycket att göra inann dess. Både på jobbet och annars också. Dessutom är det ju som ni vet mkt nu innan jul. Mycket att fixa. Och så syr jag massa transparanta t-shirts som flitigt beställs här på bloggen! KUL, men som sagt, bloggen hamnar LITE i kläm!

Nog om det! See ya later!






Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0