PARTEEY

Malin (syster) och Malin. (Ignorera tänderna på killen bakom...)

Perry och jag

Igår var det den årliga julfesten hos Sebban och Mysan i Hindås! Riktigt skojsigt! Jag var nykter, eftersom jag fortfarande käkar smärtstillande, men hade kul ändå! Mat, äggtoddy, lite dans och julklappsutdelning hanns med innna jag åkte hem vid halv 12 (!!)

Idag har vi spenderat hela dagen med att planera USA- resan, handlat mat, fikat med Andrés familj, sen planerat ännu mer! Vi har prel. bokat hotell för ALLA nätter i 2 veckor, och kollat upp vart vi ska hyra bil, samt VILKEN bil vi ska hyre etc. Sicket arbete det har vart! Men kul!!!!

Nu lockar sängen! Imorgon ska vi tok- shoppa de sista julklapparna, sen får vi gäster. Blir den traditionsenliga glöggkvällen här hemma hos oss. Mys.

Någon mer som är SENT ute med julklappsshoppingen??

Godnatt!




Lämna kommentar här!
Postat av: Mariann

Kan det vara möjligt att du är sent ute då det gäller shoping!? Kram

2009-12-21 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0