LOOK WHAT THEY'VE DONE TO MY SONG, MA

Mamma hämtade mig som bekant igår, och körde hem mig till lägenheten! vi fikade och grejade med mammas nya minidator. När hon åkte insåg jag att det skulle bli himla tråkigt att bara sitta hemma ensam (andré va ute med några kompisar), så jag tog mig friheten att ta Andrés bil (automat) till stan och våldgästa Olas glöggkalas i hans lägenhet i Gårda!

På mig hade jag min Motel- klänning, som av en händele matchade mitt röda gips alldeles utmärkt! =)

Trevligt var det! Vid 00.00 åkte jag in mot stan och slöt upp med André och hans kompisar på Rosen på avenyn. Åkte hem runt 1- 2 tror jag! Idag är det en riktig slappa- dag. Kunde inte sova inatt för att jag mådde illa av värktabletterna jag tar.... uuuuuusch!!

Ska gå en kort promenad, och köpa mig något att äta på Konsum! STARVING!!




Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0