Sooova!

Idag har jag uppdaterat dåligt! Ska vara bättre imorgon! =) 

Är iaf hemma nu. Åkte till Sofia efter jobbet och klippte henne.. Sen åkte jag mot mölnlycke och ringde Cookie. Hon skulle käka, så jag stannade hos mormor i ca en halvtimma och åt hennes nybakade hönökaka med ost och gurka! =) Sen åkte jag till Cookie, och klippte henne och blev sen kvar och drack te och pratade och pratade! Riktigt mysigt! =) 

Till Cooke: Hejdå Cookie! Ha det bra i Ö-vik tills vi ses nästa gång! I november sa vi va?? =)=)

Åkte från mölnlycke strax innan halv 9, och va hemma 21.10. Kollat på friidrott och bloggat sen dess! SÅ! Nu är ni uppdaterade! 

Har liiite bilder som jag fixar upp imorgon! 

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0