Söndagsmyyyys

De e dags för söndagsmyyys! 
Gick gööörasnabbt i 4Km och sprang 1km! Spurtade som satan sista biten! A kunde inte ens hänga me!! =) Såå himla skönt att vi kom ut idag!
Väl hemma gjorde vi tacos! Mumma! Nu sätter vi oss tillrätta i soffan framför Blåvitt- Elfsborg med ett glas vin! Om 20 minuter ska vi kolla på film.. Rysare.. 
Imorgon ska jag upp å springa som vanligt! MEN denna gånen får jag trevligt sällskap! MALN ska jobba på Aspen imorgon (för AW) så hon an vara med och springa kl 7! Vi har kommit överens om att vi ska springa ihop på mändagar i fortsättningen. Jag får gå upp 30 min tidigare, anars hinner inte Malin till jobbet.. Ser redan fram emot alla måndagsmornar framöver!! =)
Nu ska jag fokusera lite på matchen innan filmen! IKF gjorde just sitt andra mål!! (mot elfsborgs NOLL) GÖÖÖTT!


taco med köttfärs, tomat, paprika, rödlök och tortilladip på creme fraiche! Ultimat taco!
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Laila

Nawh :)

2009-08-31 @ 00:06:04
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: Hånny

Jag LOVAR att vara bättre närvarande i fortsättningen....

2009-08-31 @ 11:42:33
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0