Shop shop

Igår var jag som sagt på Allum igen. Jag köpte där present till A, samt skor till Malin (som hon bett mig köpa) och så köpte jag ett par vanliga svarta leggins på Gina, som jag hader tänkt att sy i 2 dragkedjor i sidorna! Har en dragkedja hemma, och ska köpa en till, så ska jag sy i dom på yttersidorna på benen. Den kommer gå nästan ända upp till linningen! Kommer bli snyggt! Bloggar när jag gör de... Köpte också ett långt vanligt tight svart linne att ha under olika tunikor och tunna långa tröjor i vinter. Praktiskt att ha! Har redan kommit till användning faktiskt.. =) Har på mig det nu...

Köpte även ett par tunna leggins (typ tjocka strumpbyxor) med rosa blommönster på! Kommer nog bli fint till svart och ett par av mina nya skor! Men vill inte använda skorna riktigt än, eftersom de är mkt höst/vinter aktiga... Så så länge får de bli MKT converse istället!

Om en timma lyfter Phil och Lou från landvetter! När Phil kommer hem ska han köpa två par converse och skicka till mig! Ska maila bilder till honom under dagen så att han köper rätt!

Nu måste jag ut på lagret och packa lite grejer som ska till Finland! Måste göras innan 11!

more later

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0