Planerar att sova gott inatt

Hade strax tänkt att gå och lägga mig, men tänkte först blogga liiite bara.... 

Natalie har gått (åkt) hem, och jag sitter å bloggar å facebookar lite och dricker te för min hals.... Ska bara fixa upp lite bilder, å sen ska jag borsta tänderna å gå å lägga mig! Imorgon ska jag upp ganska tidigt och plocka kantarelelr som sagt, och då måste jag ju vara på allerten! Vill vara uppe hos papi i ganska god tid IFALL det är bra väder.. Idag var jag inne på allum, eller inne i en bil mesta delen, och utnyttjade inte det fina vädret. DET ska jag göra imorgon tänkte jag! Sola och läsa och bara ha de gätt och njuta nu när det börjar närma sig slutet på semestern.... 

Lägger upp bilder i ett nytt inlägg med en gång..

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0