Middagsdags!

Har vart hemma i ca 1 timme nu! Lagat mat med A, och nu väntar vi på att ugnen ska göra sitt! E görhungrig, så jag lääängtar tills vi kan börja äta!! Ska kolla på Ironman som går på canal+ idag, men kommer nog missa halva filmen då maten tog längre tid än vi trodde.. Men har ju sett den förr! 

Kantarellplockningen gick bra idag! Hittade mängder! Ska förvälla dom och frysa in. SÅ gott att kunna ta fram kantareller och steka mitt i vintern när man läängtar efter det som mest! 

Imorgon efter jobbet ska jag klippa Sofia och Cookie efter jobbet! Sofia i Hindås, och Cookie i Mölnlycke. Ska bli trevligt att träffa Cookie, som jag inte sett på länge! (Hon pluggar i Ö-vik). Sofia ser jag varje dag på jobbet numera, men ska såklart bli kul att se henne me. haha! 

Måste kolla maten! Får se om jag hinner fixa upp bilder idag eller jag gör det imorgon. Märker ni!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0