Måndag på jobbet

Igår gjorde vi pannkakor, plockade svamp, och åt kantarellmacka kl halv 9.. De va sammanfattningen av gårdagskvällen!

Imorse gick jag upp 06.15, och mådde lite illa. Va HUR trött som helst, och ville helst av allt stanna hemma. Men jag tänkte att om jag bara gör som vanligt och åker och springer och försöker att inte tänka på att jag mår dåligt, så går det säkert över! Och till slut gjorde det de! Sprang 2,5:an och sen duschade jag på jobbet. Efter duschen mådde jag nääästan helt bra igen! Skönt! Nu har jag druckit kaffe, och kammit igång med att jobba. Om 30 minuter ska jag käka frulle! Längtar lite.... =)

På farmville har jag slut på pengar! Har verkligen 0 kr! Så jag  måste vänta tills mina 6 land med "super berries" har växt upp så att jag har råd att plantera fler. Köpte mig en rosa traktor imorse för 30000, så de e inte konstigt att jag har dåligt med pengar.... Ångrar lite att jag köpte den för bensinen tar slut ganska fort, och som sagt e jag ju luspank nu!

Aja.. de löser sig! Nu ska jag jobbe! more later! Längesen jag va innenpå Nelly och Forever21 nu så det får nog bli en sväng om där sen!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Pernilla

jag länkar din blogg då det är en fin bild på dig och pelle ! kramar Nilla!

2009-08-24 @ 11:28:40
URL: http://vanillanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0