Kvällning

Ja då har Malin åkt hem och tagit gaaanska mkt av mina kläder med sig! Så skönt att rensa ut!! Dock gissar jag att jag kommer att ta minst lika mkt av henne inom de närmsta dagarna! =) Alltid kul med omväxling dock! Måste köpa en garderob verkligen.... Herregud.. KAN inte leva med så liiite utrymme för mina kläder som jag gör nu! 
Nu sitter jag och A i soffan och kollar (...) på fotboll..A sitter ch väntar på att jag ska klia han på ryggen.. Får väl göra de då så han blir glad!! Sen ska jag packa gymväskan för imorgon och gå och lägga mig!
Godnatt!!!
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 00:53:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0