Kantarellplock och T-shirt!!

Då har klockan blivit mkt och jag ska aaaaldeles strax gå och lägga mig... Bara blogga lite.. =)

Kom hem för ca 1 timme sedan! Stannade efter jobb till 10 i 5, hos A:s föräldrar, dör han också va, och fick middag. Jag åkte fort som attan till Kinna efter maten för att hinna köpa fler halsbandslänkar innan de stängde, och svängde förbi lägenheten för att byta kläder. Gissa vad som då hade kommit i brevlådan?!?!?!? Min T-Shirt!!! Yippiiiie!! Den va jättefin! Ångrar liiiite att jag inte köpte en i storlek L. Den satt ju absolut inte tajt, men skulle velat ha den liiiite större! Aja! Då vet jag det till nästa gång! 
Sen åkte vi (jag och A) iaf och plockade svamp och  hittade en hel del! 

Kom hem, stekte kantisar och åt en halv resp en macka! Guuuud så gott de e!!! 

Fixar upp lite bilder, SEN ska jag sova! Imorgon SKA JAG GYMMA INNAN JOBBET!!! 


Jobb jobb jobb.. Och lite kaffe!


Min nya Kan Dee T-Shirt!!


Närmare


Lucky!



(Fattar inte va de e för jävla skitfel med min dator! Kan ladda upp två-tre bilder, sen funkar det inte mer! Eller det tar sååå lång tid att den till slut slutar försöka! Får helt enkelt lägga upp fler bilder imorgon på jobbet, men FAN va irriterande!!!!!!!)

(Nu har jag laddat upp alal bilder på jobbet ist.... )
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

kan du beställa nån liknande till mig?

2009-08-13 @ 11:36:44
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0