Igår - Ullared, bio, lite vin & jäger...

Åkte som sagt till Ullared igår. ca halv 11 tror jag klockan blev. Kom fram efter ca en timma, och spenderade ca 20 minuter med att leta parkering. När jag väl hittat en, och hämtat en kundvagn, la jag märke till den förbannat långa kön för att komma in......... Den sträckte sig från ingången bak, och sen gjorde den en loop in i parken, och ut igen...... HERREGUD! Stog i kö strax över en timme tror jag i ÖSregn..... Fy fan. Va rejäält glad sen när jag väl kom in!

Handlade för ca 120% mer än jag hade tänkt mig, men e ju bara på Ullared en gång om året så att........  Får la snåla lite resten av månaden! =)

Fredrik ringde och frågade om jag skulle me på bio. Dom skulle gå både kl 6 och 9. Jag sa att jag bara hann till 9- bion. Så jag åjkte hem runt kl 5 halv 6 från Ullared, och packade upp grejerna, bytte om och åkte till stan. Mötte upp Malin, Fredrik, Petter+ kompis på Condecco på avenyn (de hade sett sommar med Göran). Vi käkade lite, sen gick jag, Fredrik, Petter+ kompis och såg public enemy! (Johnny Depp e nog ta mig fan den snyggaste människan jag vet just nu!)

Efter bion åkte jag hem till Fredrik, och vui satt i hans stuga och drack vin och jägermeister till klockan halv 6 på morgonen. Pratade å pratade och lyssnade på Jason Mraz  i hans iphone... Gick å la oss i huset och sov till halv 1! Käkade frulle där, och nu e Fredrik iväg en stund, så jag åkte till jobbet och hälsade på mamma! Ska hem till mamma sen å tvätta lite (!!) och slappa.

Phil kommer idag me! Mamma ska hämta han på flyget vid halv 5, och jag funderar på att åka me. Hade ingen aning om att han skulle komma idag! Fick reda på de imorse. Undra om han hann köpa mina skor tro.....? Hoppas!!! Längtar efter dom!!

Nä nu får de va nog! Nu ska jag dra! kan ju inte sitta på jobbet på semestern!!!


Regn regn regn....


Nya byxor!


Provade skärp till Malin... mms:ade bilder så fick hon välja! =)


Va med och tävlade i "längsta kvitto" om 300 spänn att spendera på Gekås! 


Trött men nöjd efter ett antal timmar på Ullared!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0