Hemma igen!!

Då va man hemma efter en dag på Allum! 

Jag och Phil åkte vid 1 från Hindås, och gick runt och strosa och kollade på Allum till ca 16. Käkade lite, åt lite glass och köpte lite grejer... Höll mig dock ganska bra i skinnet! =) Köpte bara en klocka oc ett linne, och sen lite på apoteket och ett dyyyrt schampo. Dessutom FICK jag en tröja av Phil!! =)=) Lägger upp bilder sen. Natalie kommer näs som helst, och eftersom Calal+ ALDRIG visar bra filmer nu för tiden, så får vi gå till hemakväll och hyra! 

Jag vaknade med (förutom illamåendet) dessutom med ont i halsen!! Köpte Bafucin och alvedon... Hoppas fan inte jag blir sjuk på riktigt nu! Ska kurera mig ikväll med te och värktabletter!! 

Imorgon ska vi upp till pappa och Mariann! Tänkte ge mig ut och plocka kantareller på morgonen, och åka direkt till pappa sen och slappa. Läsa en bok och slappna av. Sen kommer André och då ska vi grilla kyckling! Mariann e världsbäst på att laga mat så jag lääääängtar! Sen e pappa hysteriskt bra på att grilla med, så det kan inte bli fel! =)

Gotta go, natalie kommer som sagt strax!


(uppochner)hade min Jason Mraz t-shirt på mig idag!! Köpte den när jag å Malin va å såg honom i Stockholm förra året!


(fattar inte varför bilderna är uppochner!!!) hade iaf på mig ett nytt nitskärp och min nya bruna frans- väska! jeansshortsen köpte jag i nice 2007...




-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Inte för att vara sån eller så men den tröjan fick du i present av mig lååångt innan konserten....

2009-08-07 @ 09:44:11
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0