Hem och sen träna!

Imorse va jag på gymmet, men glömde väskan hemma, så jag fick dusha hemma innan jobbet.

Dagen på jobbet har varit ganska skön! Hunnit med en hel del! Dessutom har vi fått lite spänning på kontoret! Blixten slog ner RAKT ovanför oss idag så att strömen slogs ut och internet dog. Fanns inte mkt att göra, så jag började städa på mitt kontor! Sen kom ström och internet tillbaka och vi kunde fortsätta jobba. Blev helt LIVrädd när det hände! Det mullrade så mkt att det lät som om hela byggnaden va på väg att rasa!

Och en annan trevlig grej är att snickarna kom idag och började montera upp hyllorna i marknadsförrådet! SOM JAG LÄNGTAT! haha! Nästa vecka blir det helt klart och DÅ ska de bli ordning på grejerna! (Jag har nämligen fått ansvar över marknadsmaterial. Lagerföring, inköp och registervård etc). När allt e klart ska jag kalla till invigningsmöte, så får vi gå ut och klippa ett snöre elelr nåt!

Aja. Nu ska jag iaf bege mig hemmåt! Ska hem och käka lax och sen åka till gymmet kl 19! Ikväll hade jag (på riktigt denna gången) tänkt att börja göra mitt halsband (med svarta pärlor) Fotar det ikväll (hur det SKA se ut) och bloggar antingen ikväll eller imorgon....

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0