Fönstershopping imorgon!

Efter jag skrev förra inlägget stannade jag på jobbet till 16 iaf...... Åkte med mamma och hämtade Phil. Käkade lite hos mamma och hängde där till klockan blev 9! Åkte och hämtade en grej jag glömde hos Fredrik och åkte hem! 

Fredrik skulle ringt innan han åkte (runt 20.00), men kl 21 fick jag ett sms att han redan åkt och lovar att gottgöra det nästa gång han kommer genom at komma hem till mig och andré och bjuda på mat och vin (och ev. jäger.....=)) haha! Nu har jag bloggat de, så nu måste han hålla löftet!! =)

Nu sitter jag i soffan och kollar på Canal +. Går inget bra.... Så jag zappar lite å kollar på lite olika filmer jag redan sett! =) Har druckit en JÄTTEmugg med te, och pillat bort alla nitar på ett gammalt nitskärp! Ska slänga det, men tänkte att själva nitarna kan komma till användning någon gång!! 

Nu ska jag zappa lite till, borsta tänderna med min nya rosa el-tandborste! 

Imorgon ska jag plocka upp Phil, åka in till stan och prova lite kläder å grejer, som Phil ska köpa till mig i USA, och skicka hit!! (som jag ska betala såklart!! blir ju dock billigare att köpa där och skicka!!) Ska bli trevligt! 

-babby 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0