Fiska!

Nu e vi hemma efter att ha varit på Hemslöjd i by i Ödenäs, åkt till Alingsås och ätit Thaimat, hämtat min bil hos pappa, och stannat på fika + plockat kantareller hos A:s föräldrar! Hunnit med MKT idag! Har just ätit en tallrik med bär och yoghurt, och ska byta om för att ge oss ut och ficka med A:s bror! =) Mysigt! När vi kommer he sen ska vi slänga på en till av de filmerna vi hyrde igår. Får nog bli the Lazarus project. Igår såg vi Wallander och blev besvikna. Tycker att Beck e SÅ MKT bätre!!! 

Aja.. Mer sen! Så snart jag kan ska jag fortsätta med min kjol också, så jag blir klar me den ngn gång. Har dessutom köpt ett paket med nya "pärlor", så at jag kan göra et till halsband, liknande det turkosa jag gjorde senast... 

Bye bye for now!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0