Allum

Japp, det blir Allum idag! Malin ska träna så hon kunde inte följa med, men ska ju bara dit och köpa vad jag ska ha, och sen åka hem. Så det går bara snabbare och mer effektivt om jag är ensam! =)

Hade tänkt att köpa de stövlar inför vinter/höst som jag provade ut för några veckor sedan, och även TITTA på pälsjackan på vila, om de fått in den. Sen ska jag köpa present till A och åka hem!

Hade tänkt att hinna med lite Linda- tid idag! Lägga mig i soffan eller läsa i Snabba Cash och dricka te eller så... Mmmmm va skönt det låter! Har huvudvärk, så lite vila och avslappning skulle nog göra gott! Tror jag stressar för mkt... Men vem gör inte de!

Igår fick jag meddelande av Pernilla på bloggen. Hon hade länkat till min blogg eftersom jag e med på en bild med Pelly från seglingen. Kolla på bilden? Se HÄR.

Bloggar efter Allum sen! Ska visa vad jag köpte, och även slänga upp bilder från igår som blivit liggandes på minneskortet i kameran... =)

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0