090806 - FÖRKYLD!

Upptäckte när jag kom hem igår att jag va förkyld.... Tog 2 panodil och en ibumetin innan jag gick å la mig. Har sovit gott MEN har vaknat av att jag varit sååååå himla tät i näsan... Har snytit mig hela morgonen och känner mig riktigt sjuk.... Men det ska INTE hindra mig!! Hara bara några dagar kvar innan jag börjar jobba, och idag SKA jag ut och plocka svamp och åka till pappa!! 

Just käkat frulle, och nu dricker jag te. Funderar på å gå å ta en macka med laxsallad (en röra jag köpte på Ullis). Sen packa och byta och och åka! Låter som en bra plan.... 

Dricker såklart te ur min STORA Starbucks: Palm Springs- Mugg! 

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0