Fjärde september


I lördags åkte jag tåg till Borås.


Jag har gått morgonpromenader (såklart) och så gjorde jag en tavla av samma tyg som jag sydde en duk av till vardagsrummet. Jag är nöjd!

Har hakat på rut-akuten! (www.ceciliafolkesson.com)
Började igår. Nu jävlar ska här fås magrutor!

Imorse sprang jag intervaller. Först nu börjar jag återhämta mig. (3 timmar sedan). Tog ut mig utav bara f...
 
För övrigt så har vi haft ett godiskontrakt i en månad och idag är det slut. Vi tog före och efter- bilder och jag måste säga att jag är nöjd med min! -4kg och - ett GÄNG centimetrar överallt. Nu kör jag några dagar utan kontrakt för att antagligen skriva nytt till helgen.
 
Laters!

Lämna kommentar här!
Postat av: Farsan

Skriv ett kontrakt på att undvika vete också så blir det ändå bättre! Kolla gärna här:
http://www.kostdemokrati.se/mariajallow/2012/09/05/whistleblower-avslojar-overviktskirurgin/

Svar: Pappsen: Det gör jag redan! :-)
LindaBabby

2012-09-05 @ 13:35:18
Postat av: Farsan

Kanooooon!!

2012-09-06 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0