Morgon, onsdag 10 oktober

Här sitter jag och dricker kaffe framför min nya dator på jobbet. Idag ska jag inte morgonträna/promenera eller springa. Ska gå till gymmet efter jobbet istället. Mysigt att vara tidig på jobbet och lyssna på på musik helt ensam i hela korridoren. 

Imorse skrapade vi rutan för första gången. Sicket kvitto på att det är VINTER när som helst. 0 grader ute.... 

För övrigt har jag en finfin annons ute på tradera HÄR. 

Nu ska jag äta min grapefrukt och sjunga med till Fred Åkerströms stämma

God morgon!

 
 
 
 

Lämna kommentar här!
Postat av: Farsan

HaHaHaHa!!!! Så'n blir man när man lyssnar för mycket på Fred Åkerström.

Svar: Haha! :-) Ja det är nog honom det beror på!
LindaBabby

2012-10-10 @ 16:15:45
Postat av: Mariann

Sötnos!

2012-10-10 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0