SINCE WE LAST SPOKE




Västra Nedsjön, Hindås en tidig morgon.


Jag går ca 8km om dagen innan frukost.


Har köpt en helt fantastisk mockajacka på Erikshjälpen som ni vet, och nu har jag tagit ut axelvaddarna, vilket gör den ännu mer älskvärd.


Har vart på fest i Vasa med bästa nyafunna vännen Molly.


Härligt ljus på mina morgonpromenader!


Haft mölarkväll i Borås efter invägningen i vår "biggest looser"- tävling. Vin, mojito, mousserande, godis, chips, ostbågar, grillat med bea-sås. Antagligen gick jag upp mina tappade 6 kilo under den kvällen...


Stannade till på Nellys outlet i Åhaga på vägen hem från Borås, och köpte bland annat dessa underbara kostymbyxor från Nowhere. Ursäkta the crappy bild.

Sådär jag! Uppdaterat sen sist!

Idag ska jag göra tenta- komplettering, imorgon ska jag shoppa second hand med Molly, på Torsdag ska jag fira Malin med Tapas- middag, på Fredag ska jag fira Malin och Ia med lunch, och sedan fira midsommar. Vet inte hur midsommar skall spenderas än, men spontana lösningar brukar ju bli de bästa, right?

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0