NEW IN - MOCKABYXOR




Mockabyxor köpa på erikshjälpen i somras. Hade tänkt att klippa av de till shorts med vågiga kanter, men tänkte ge de ett försök först som byxor. Har sytt in de rejält från knäna och ner... Funderar fortfarande på dedär shortsen... Får nog bli så om jag inte använder de snart..

Skorna är från Sugarfree shoes/ Nelly, och köptes förra hösten om jag inte minns fel!
För övrigt fick jag lampan på bilden i julklapp av mamsen. Ääääälskar den. På riktigt.

Idag har jag för övrigt fått introduktion till extrajobb nr2. På torsdag fortsätter den, och sen är tanken att jag ska jobba var eller varannan helg (när jag inte är på extrajobb nr1)! Vart säger jag inte än. Men det ska bli ganksa kul!

Nä nu ska här sovas. Jobb 7-16.30 imorgon, sen ska det gymmas utav bara h.....
Natti!

Lämna kommentar här!
Postat av: Emma

Hej!



Jag har kikat runt på din blogg och sett att du har "Elin kling skinnjackan" från hm. Jag undrar vad du har för storlek i den? Jag har kikat lite på tradera men är osäker på storlek! =)



Hälsningar från Emma!

2012-01-18 @ 12:33:28
Postat av: Rebecca

Sv: aha, men det var ju jättebra. Den var verkligen snygg!



Gillar byxorna! Ha en bra dag, kram :)

2012-01-19 @ 08:02:17
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0