NEW IN - BLOUSE





Ny blus från Erikshjälpen. Från BikBok från början. Syns kanske inte, men den är ljus ljus rosa, och jättefin. En favorit redan!

Igår drack vi vin efter mässan, ett gäng tjejer å några karlar hemma hos en bekant i Linné. Trevligt! Tog bussen hem, och la mig kl 02.00. Idag har vart en ledig dag. Min första lediga dag på länge, och det känns sjuuuukt skönt! Sov til 11.15, åt frukost framför tv:n. Mamma ringde och kom på besök, och tillsammans gick vi till Erikshjälpen, följt av grillad kyckling hemma hos mig. Hon köpte senaste Harry P- filmen, och åkte hem efter vi kollat på den! Mysigt!

Nu ligger jag i soffan med täcke, och inväntar min älskling om ca 45 minuter. Då blir det hemmagjord pizza till middag! Imorgon jobbar jag på mässan till 18, därefter på Pressis till stängning kl 21. Hemma 22.40. Långa veckor nu....

Later!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0