FEBRUARIMIX


1. Stol jag hittade på Erikshjälpen. Skickade bild till Malin och André, och fick negativ respons. Förstår inte hur de INTE kan se skönheten?? När jag tänkte kolla på den två dagar senare igen var den såld... :-(
2. Tycker det är snyggt med en sån här lampskärm utan tyg på en vit lampfot. Köpte inte, då jag inte har just en vit lampfot. Men gillar grejen....
3. Hade håret i inbakad fläta 2 dagar i rad, (direkt efter dusch första dagen) och gillar resultatet. Om man ändå hade ett hår som lyssnade på tilltal.. Typ: "var lockigt", så blir det det, eller "ta bort råttfärgad utväxt" så blir det så...
4. Hos pappa 4/2 när vi firade hans födelsedag. Himla fint på Djurås!

Om 1,5 timmar åker jag till Jönköping för mässa, och imorgon är det bårtmässan i GBG som gäller med vin med Uffe efteråt. Trevnad!

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Vi ska också dricka vin efteråt! Tillsammans??

2012-02-09 @ 11:20:02
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0