PROBLEMS AND WONDERS



Bild 1: Röntgenbild på min handled från April.
Bild 2: Fantastiska underbara Molly. Min nyfunna vän.


Bild 1: Ny second hand- klänning. Himlans fint mönster! Big like.
Bild 2: Var på liseberg med Mamma och Phil och åkte för första gången Lisebergshjulet! Härligt!


Bild 1: Utsikten från Hjulet.
Bild 2: LCHF-pannkakor. GODA! Vardagslyx LCHF-style.

Senaste nytt:
Var och träffade min läkare hos handkirurgen i tisdags och beskrev hur min handled känns och beter sig. Han gjorde lite tester, kände och lyssnade. Tydligen så är 1,5 utav mina 3 ledband i handleden för slappa, och det är anledningen till att jag har ont. Det finns 2 alternativ: Göra ingenting och leva hela livet såhär, eller göra en operation. En SISTA operation som för 1100 av 1100 patienter har funkat. Läkaren överväger.
Igår fick jag ett litet bryt. Hopplösa handled. Trodde det var över nu, men verkar inte så. 9,5 år av problem... Men TÄNK om den blir hel och användbar efter denna operationen! Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att ha en hel fungerande handles som inte smärtar. Helt overkligt.

I förrgår var jag i Borås efter jobbet och träffade Cathrin. Vi gymmade, åt ceasarsallad och drack ett glas rött. Övernattade där sen. Himla mysigt med lite kvalitetstid med min fina fina vän!

Igår gick jag till gymmet i solen med mina nya handledsvikter, tränade armar och ben och gick hem i skymningen. Och så morgonpromenad med vikter i solen kl 06:45 imorse. LOVELY väder nu. SNjuter varje stund!

Lämna kommentar här!
Postat av: IDASWARDROBE.com

Hoppas du får göra din operation och får ordning på handleden!

2012-08-16 @ 12:57:49
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0