NO STRESS- FALL



Fick en helt ofrivillig skön känsla igår. Stod på jobbet under vårt vanliga kvart-över-åtta-möte och kollade ut genom fönstret. Det regnade, blåste hårt rakt från sidan så att man liksom såg undersidan på majoriteten av löven på träden. Himmelen var mörk vilket gjorde att det såg ut att vara skymning. Det såg ut som en riktigt ruggig höstdag. Och vilken känska fick jag? Jo lättnad. Jag stod alltså där en dag tidigt i augusti och längtade till hösten. Va? Fattade inte varför.. Sen när? Men så kom jag på varför: På hösten hoppas man inte på fint väder. Man funderar inte om man skall gå barbent eller inte på morgonen. Man planerar inte utomhusaktiviteter som är sol- beroende. Man tvekar inte att ta på sig garderobens mysigaste stickade tröja på morgonen. Känslan var stress-fri. Så. Himla. Skönt!

Funderar på att på något sätt få ihop en sån där tröja som på översta bilden. Lovely. Göra om en befintlig eller kanske sy en i ett annat tyg. Himla fin. Bild två bjuder jag på. Herrejesus.
Platådojorna har jag beställt... 4cm platå och converse- kopia i övrigt. En liten chansning. kanske ser för jävliga ut när de kommer, men hoppas inte!

Jaa, det var vad jag hade att bjuda på idag. Har fortfarande inte lagt in systemkamera- bilderna från Keb- bestigningen. Illa. Lägger upp de när jag har tagit mig i kragen.

Lämna kommentar här!
Postat av: Mariann

Hej! Ser för djävliga ut på bilden! Kan knappast bli bättre i verkligheten.

Tror du att snubben( jag vet vad han heter) blir av med skiten han har på armarna om han badar i det gamla badkaret? Men han kanske tycker det är snyggt! En åldersfråga!

Kram

2012-08-09 @ 18:18:56
Postat av: Mariann

Ang tröjan, så kan du köpa en stor herrkofta, vända den bakochfram, och sätta ett par snören eller band över ryggen. Smart va?

Kram igen!

2012-08-09 @ 18:21:53
Postat av: Linda

Mariann: HAHA! Jag har inte bestämt mig för om jag gillar de eller inte än.. Får se när de anländer! Men mycket möjligt att jag säljer de på tradera! :-) Och, nä jag tror inte tatueringarna försvinner i badkaret faktiskt... Men jag struntar i hans armar, och fokuserar på hans snygga fejs istället!

Ang. koftan så var det ungefär så jag tänkte också, om jag inte orkar sy en egen! :-)

2012-08-13 @ 08:45:17
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0