MATCH





4 av dagens bilder. På sista bilden håller jag upp skylten vi viftade med på matchen. Killen och barnen var bar förbipasserande och ville vara med på kort. Ok för mig!

Dagen har bestått av liiite shopping. Ett par jeans med extremt hög midja, och ett par mys-shorts. Inget kul alltså. Har även spenderat en timme vid poolen, och sett en NHL hockeymatch! LA Kings mot Vancouver Cannucks! (LA vann med 8 mot 3)

Nu är vi tillbaka på hotellet och ska sova! Imorgon tar vi bussen till Venice Beach! Gillar venice, så det ska bli trevnad!

Later!


Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

HINDÅS ska de stå!

2010-04-02 @ 11:30:53
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Hånny

skrev jag ALLA mina syskon? skandal... Ja de har helt klart varit svåra dagar de senaste men börjar komma över Robert för denhär gången:)

Föresten ska jag på Robinson-casting på tisdag.. HAHA de ringde i onsdags... sjukt nervös...=/

Enjoy din semester! snart e du hemma igen...=)

2010-04-02 @ 15:31:07
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0