Faaaaaaan

Jaaaa... Då va man sjuk... Mådde illa redan när jag gick upp, men sen övergick det till magsmärtor, och jag va tvungen att gå hem från jobbet efter bara en timme.. Åkte hem till mamma, och la mig i soffan och sov tills dom kom hem.
Hade inte ont i magen längre, men mådde lika illa... Malin värmde mat för mig för vi trodde det skulle bli bättre om jag åt, men det blev det inte... Nu ligger jag fortfarande i soffan och huvudet BANKAR... Vill hem till A!!!!

Jonas (bror) fyller 22 idag, så han kommer snart hit. Då ska mamma köra hem mig till SKene, och åka med Jonas tillbaka! Det var längesren Jonas va i lägenheten, så vi får visa honom runt, och bjuda på kaffe!

Det som är faaaaaaaan är att idag är Wistrands fest! Jävla skit! Om en timme skulle jag vart hos Perry och förfestat, druckit vin och tequila rose.... =( Fan. Har sett fram emot idag, och de e så typiskt att jag ska bli sjuk just precis idag... Har ju inte varit sjuk på jätttttelänge!

Hoppas bara inte det är början på svininfluensa....

Orkar inte mer nu.. Nu ska jag vila lite till tills Jonas kommer...

Nu kom han.. måste packa ihop mig..

more later

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 16:56:12
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

tack :)

2009-09-12 @ 21:10:21
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

kan finnas kvar :) skynda och se!

2009-09-12 @ 21:11:07
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0