Out of inspiration and ideas. Emptyness...

Har idétorka. Orkar inte lägga in bilderna på datorn ens. Ska fixa te nu, sen kura ihop mig i soffan under en filt och myyyysa... Imorgon jobbar jag kl 9. Sen kl 18 e de bio (flickan som lekte med elden) och efter det blir det antagligen thaimat! Myspys helg hela helgen tänkte jag! E (fattar inte varför...?) lite bakfull från igår faktiskt... =) Imorgon LOVAR jag att jag ska sköta mig bättre! Blir bilder och massa kläder! =)=) Ni ska få se vad mitt nyankomna NELLY-paket inehöll också..=)

NU: TEEEE!! (Ps. Mitt BÄSTA te-tips som ni borde komma ihåg: Grönt mango- te frå Indiska!)

more later eller tomorrow




Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0