Morgon!!

Vaknade precis, klockan e 11! 

Igår åkte vi in till stan strax efter jag skrev sist, och jag hittade lite grejer på Åhlens! En skjorta, en liten kofta och ett par legins. Lägger upp bilder när jag kommer hem sen! Vi fikade i stan, då det SPÖregnade är vi kom in så satte vi oss på ett café med en gång!

Sen splittades vi, André och Martin gick åt ett håll och jag å Cathrin begav oss till indiska, sen Åhlens! 

Åkte hem sen och spelade lite kort och dracka lite vin. Gjorde oss iordning och gick till bussen. 

Restaurangen va grym! Steakhouse! Alla anställda hade cowboykläder, och 2 ggr under kvällen satte dom på musik och så körde tre servitriser linedance brevid borden! Coooolt! Dessutom va maten GRYMT god! Köpte 225 gram fläskfilé, dollarpotatis, bearnaise, aioli, coleslaw och lite grönt. SJUKT gott! 

Åkte hem sen och spelade änu mer korty och drack änu mer. Sen gick vi ut en promenad förbi hotellet och hade funderingar på at gå in, men kön va lååååång, och det kostade 150 spänn... Så vi vände och gick hem igen. Sen blev det sängen!!

Nu ska vi äta frukost! Sen ska vi bege oss hemmåt. Och ikväll är det GOKART!!! 

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Leia

Alltid roligt med shopping =)

2009-07-31 @ 14:08:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: sannie

v

2009-07-31 @ 14:32:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0