Slapp dag med bio och städ

Har nu käkat aldeles för mkt frukost. En talrik med lite bär, frukt ch yoghurt, och 2 mackor med kantareller... uuuuuusch va mätt. Men snart lägger det sig, och då är  det kaffedags! 
'
Jag och A har ungefärligt bestämt hur dagen skall se ut. Nu ska vi först ta det lungt, sen städa hela lägenheten. Det behävs verkligen. Dammsugas och moppas och allt sånt där man aldrig vill göra. Sen ska vi åka och handla mat, packa upp maten, kanske äta ngt, sen kl 17.30 skall vi sitta i Biosalongen i Borås och kolla på "Sommaren med Göran". Efter det har vi inte planerat ngt, men antar att det blir till att åka hem, kanske läsa lite och sen SOVA! Kommer va hemskt jobbigt att gå upp till jobbet imorgon! Hmmmm... Kanske skulle ta och åka till gymmet INNAN jobbet..... Å sen pka med A dit efter jobbet me..? Ska verkligen köra STENHÅRT med träningen nu! Har skitit i allt nu under semestern, så nu ska jag ta igen träningen jag missat... =)

Nu ska jag sy klart min kjol, sen är det som sagt städ-dags!!!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0