Björnbär

Plockade ca 9 liter björnbär idag! Helt sjukt mkt! Gott e de också. Kommer ha björnbär i min frulla varje dag ett tag framöver. 

Har tränat idag me. Åkte direkt till gymmet efter plockningen. SÅ skönt! Fick värsta energikicken på gymmet och tränade stenhårt! Kommer nog kännas imorgon... =) 

Imorgon bitti ska jag springa elljusspåret! Och efter jobbet ska jag hem å städa eftersom A fyller år! Hans familj kommer till längenheten och äter tårta.. Sen ska vi fira honom på Lördag med kanske Liseberg och middag på nåt fancy ställe i stan, sen får vi se vad som händer! 

Nu ska jag iaf gå och lägga mig! Klockan e ju ändå halv 11, och jag ska upp kl 7... A ok. får ganska många timmars sömn, men ska ju orka springa me... 

Mer bloggning imorgon!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0