ELFTE DAGEN I USA

Den 21 April spenderade vi först med frukost hos Phil på hans terass för att sedan åka mot Palm Desert och Alex. André och Martin släppte av mig och Cathrin där och åkte själva vidare för att kolla på fotboll på en pub. Jag och Cathrin hade nöjet att spendera ett antal timmar med Alex. Vi fick drinkar (starka sådana), pratade reklam och min tid som praktikant på Swartad och vi solade och badade vid hans pool. 

En lite lätt fantastisk dag faktiskt. Alex körde sedan hem oss till Phil, och på kvällen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Jag "gissar" att vi gick ut och åt... :-)

Behöver jag en nämna att jag älskar Alex hus och inredning? Nä, ok. 

 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0