NEW IN - DRESS




Klänning köpt på Erikshjälpen för några tior. Första dagen jag använde den spillde jag rödvin på den (nej, jag DRÄNKTE in den i rödvin föresten). Tvättade bort rödvinet, men sedan sedan dess har den varit skrynklig.. Jaja, iaf. Den är väldigt skön, och väldigt fin.

I tisdags var det 3 veckor kvar till semester. Jag. längtar. så. jag. dör. Även om det är kul och spänannde på jobbet, så behöver jag ett brejk.

Nu ska jag sova (Går och lägger mig runt 21 varje dag nu för tiden. Kl 20.30 fallerar min kropp, och jag kan inte tänka på annat än att sova)

Natti!

Lämna kommentar här!
Postat av: Malin

SJUKT! De va exakt va Anna sa (eller kanske inte exakt men innebörden var densamma) när hon tog bilden. cooolt

2012-03-21 @ 22:35:18
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0