THE SAME ON MY BLOCK

Lite bilder sedan sist! I helgen var jag i Hindås hos Fredrik och lagade god mat och kollade in i öppna spisen till Fredriks spotify- shufflande.
På lördagen second hand- shoppade jag med Molly (hittade ett par byxor, en jacka till Malin, en klänning, en tröja) och hann sedan med en snabbsväng på HM där jag inhandlade en tjöja för 99:- och ett par vinröda byxor för 99:-. Helt sjuka priser på vissa saker i den butiken alltså... Gillas!
 
Annars har som vanligt mina dagar i huvudsak gått ut på att träna, promenera och jobba.
 
Ska sälja min pärla..... Intresserad? :-)

Morgonpromenad från förra veckan!


Klockan 06:03 på fredagsmorgonen visade termometern på Kinnas torg 3 grader. Fy f*n!

Klänning från Lindex rea. Himla fin!

Var en sväng hos mormor i lördags och hon visade upp alla 14 baby-koftor + mössa som hon stickat de senaste månaderna. Hon stickar och skänker det till behövande i baltikum. Hon är väl för fin!? Tog med mig denna att ge till en kollega som blev pappa i somras.

Jackan från Zara jag köpte för 75:- på second hand till Malin.

Malin och jag innan utgång i lördags

Gymmet i söndags. Älskar söndagspasset!



Från backintervall- passet imorse. Regnigt och riktigt ruggigt. Kallt som satan, men f*n va skönt! Känner mig så stark när jag pressar mig upp för backen (iaf de första 3 gångerna....) !! Lovely feeling...

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0