NO ONE IS SINGING SONGS FOR ME




Nya byxor från H&M. 100:- på mellandagsrea. Skorna är också från H&M, och de köpte jag i slutet av November. Har blivit favoriter nu när jag gått in de. Underbara.

Annars: I mitten av november åkte jag på världens förkyldning, som inte gav upp förrän runt julafton. Då jag vart frisk 1 vecka, dagen innan nyårsafton, gav jag mig ut och sprang 5km. Första dagen 2012 vaknar jag upp snorförkyld. Tusan tänker jag, som (trots att jag inte avlagt nyårslöfte på 12-slaget) tänkte börja besöka gymmet oftare och springa rundor oftare. Inväntade frånvaron av förkyldningkrämper och igår begav jag mig äntligen till gymmet. 1 timma och 20 minuter senare åkte jag nöjd hemmåt. Och (hör och häpna) idag begav jag mig ut i snöslasket med pulsbandet på och löparklockan på och sprang en halvmil. (Löparklockan dog efter halva rundan, eftersom jag inte laddat den sedan sist jag använde den... Ooops)

Sådär ja! För övrigt tänker jag låta som många andra gör (alldeles för ofta): Jag har himla mycket att göra på jobbet. Vilket jag iofs gillar, men jag stressar upp mig själv och är rädd att jag ska missa något, eller göra en stor tabbe. Men det löser sig. Det gör det alltid. I april åker jag iaf till staterna i 3 veckor med André och två goda vänner. Längtar så jag spricker!

Nog för idag. Nu ska jag sova bort min brutala träninsvärk som träningen igår åsamkade. För imorgon har jag ju maaaassa jobb.... Godnatt.

Lämna kommentar här!
Postat av: stephanie isabell

kikar in & önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

2012-01-10 @ 22:07:23
URL: http://sisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0